Tehnički pregled vozila i mito

Kante, pile & nježnički nadomjesci
User avatar
vrrrlet
Posts: 4029
Joined: 22 Sep 2011, 13:16

Re: Tehnički pregled vozila i mito

Post by vrrrlet » 25 Apr 2012, 11:20

Pješčana » wrote:ne. nitko se nije dosad žalio :raspa: :facepalm:



kako da mi auto bude čist dok dođem na tehnički kad mi je tehnički usred travnja? uvijek je ili snijeg ili kiša ili bljuzga, i nema šanse da dođe čist tamo.
Pa ne treba biti netom prije opran, ali nije pristojno doći s takvim autom da se opasno nasloniti na njega i da možeš pisati po prozorima. Treba biti relativno čist.

Pa nećeš doći u biciklopopravljaonicu s blatnim biciklom, niti u goste s blatnim cipelama.


Svi sisavci su braća. Pogotovo rovke.

User avatar
Pješčana
Posts: 8262
Joined: 17 Sep 2011, 22:52
Location: Hrvaška

Post by Pješčana » 25 Apr 2012, 11:24

ja sam shvatila karambola ( i mnoge druge kad o tom pričaju) da auto treba oprati valjda dan prije.
nije da ga ne čistim, samo ga ne čistim posebno za taj dan. dole je bio čist što je bitno, po guzici je imao blata od vožnje po lokvama.

zaista, nije mi to mjerilo čistoće. takva sama znam izgledati do dođem na posao pješice uz sve aute koji jurcaju po lokvama


Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see him without an erection, make him a sandwich.

User avatar
Beau
Posts: 7169
Joined: 28 Sep 2011, 10:43

Post by Beau » 25 Apr 2012, 11:34

Pa zato i rade u trlišu da mi možemo doć s prljavim autima :o



User avatar
baja
Posts: 4084
Joined: 19 Sep 2011, 11:09

Post by baja » 25 Apr 2012, 11:35

Pješčana » wrote:... dole je bio čist što je bitno, po guzici je imao blata od vožnje po lokvama.
...
seksxy :D

ja sam jednom zaboravila ukloniti mini cjepanicu koja mi je držala prozor da ne pada, rekla sam da mi je to dodatna oprema :o



User avatar
karambol
Posts: 8110
Joined: 09 Jan 2012, 12:55

Post by karambol » 25 Apr 2012, 12:04

Pješčana » wrote:ja sam shvatila karambola ( i mnoge druge kad o tom pričaju) da auto treba oprati valjda dan prije.
nije da ga ne čistim, samo ga ne čistim posebno za taj dan. dole je bio čist što je bitno, po guzici je imao blata od vožnje po lokvama.

zaista, nije mi to mjerilo čistoće. takva sama znam izgledati do dođem na posao pješice uz sve aute koji jurcaju po lokvama
Treba biti čist toliko da se vide svi vitalni dijelovi, brojevi i da se vidi van kroz šajbe. To se traži zbog onih koji iz šume s 200 kila blata i zapiknutim granjem ispod auspuha dođu na tehnički pa stričekima dok vrte volanom nad grabom blato dodatno učvršćuje frizuru i popravlja pigmentaciju kože lica...a njima se to baš ne sviđa. Osim toga, kako će otkriti curi li negdje neka od tekućina ili škripi li to kugla prednja lijeva ili bukvina grana u probušenom karteru... :D


Ja cijeli život sanjam kako odlazim uz rijeku starim parobrodom koji vozi sol
I da nosim jednu davnu nikad prežaljenu ljubav tanku, dugačku cigaru i par mamuza od zlata...

Whereabout
Posts: 1140
Joined: 18 Sep 2011, 13:19

Post by Whereabout » 17 Oct 2012, 21:12

Prvi put čujem ovo za sto kuna na sicu, prvi put! Mene bi to bilo sram ostaviti.
Nisu me nikad varali na tehničkom, dosadašnje primjedbe su bile opravdane.
Ali zato jesu na servisu.


.

User avatar
blue
Asgard
Posts: 3913
Joined: 20 Sep 2011, 10:42

Post by blue » 17 Oct 2012, 21:33

Whereabout » wrote:Prvi put čujem ovo za sto kuna na sicu, prvi put! Mene bi to bilo sram ostaviti.
Nisu me nikad varali na tehničkom, dosadašnje primjedbe su bile opravdane.
Ali zato jesu na servisu.
Ne bi ni ja ostavljala pare, ako ne prođe na tehničkom znači da nešto ne štima,
a ne bi se usudila voziti neispravan auto :ne zna:



User avatar
Euklid
old school
Posts: 15029
Joined: 04 Jun 2012, 18:13
Location: una ballata del mare salato

Post by Euklid » 17 Oct 2012, 21:50

lova se ostavlja u pepeljari a ne na sicu

evo, čovjek zna
dipl. ing. prometa je i može mu se vjerovati


'if you fall, i'll be there' (floor)

User avatar
blaze
Posts: 2370
Joined: 20 Sep 2011, 23:00

Post by blaze » 17 Oct 2012, 21:57

blue » wrote: Ne bi ni ja ostavljala pare, ako ne prođe na tehničkom znači da nešto ne štima,
a ne bi se usudila voziti neispravan auto :ne zna:
auto koji ne prođe na eko-testu ne mora biti tehnički neispravan :E


danas trkeljam! poklon uz jutarnji naklon

Whereabout
Posts: 1140
Joined: 18 Sep 2011, 13:19

Post by Whereabout » 17 Oct 2012, 22:08

Euklid » wrote:lova se ostavlja u pepeljari a ne na sicu

evo, čovjek zna
dipl. ing. prometa je i može mu se vjerovati
Jesam ja to napisala na sicu? Anblivibl. :giggle: Imam neku fiksaciju na siceve. :nestaje s foruma:

Blue, moguće je da se običaj razvio zbog onih slučajeva kad osoba na tehničkom, koja se namjerila na te, zeza oko nekog detalja koji je na granici. No (ni) ja ne podmićujem nikad, pa ni tad.


.

User avatar
Stitch
Experiment 626
Posts: 13618
Joined: 17 Sep 2011, 23:06
Has thanked: 11 times

Post by Stitch » 01 Nov 2019, 20:29

Danas je sve kompjutorizirano pa mito više ne prolazi. Pao sam na tehničkom - dvaput. Oba puta zbog kočnice, koja jest popravljena, ali ne toliko da zadovolji računalo. Podaci se spremaju na karticu, ne mogu se naknadno mijenjati iako je postojala volja nadzornika da mi pomognu kako ne bih triput dolazio. Nemam međutim izbora - moram promijeniti cijeli kočni sustav, što će koštati. Bubnjeve, obloge (pakne), ulje, nemam pojma što u to ulazi.

Opet, kočnice su bitne. Uz gume i svjetla, najvažnije su za sigurnost. Zato gledam to s vedrije strane, nema veze što sam već tjedan dana bez auta. :tuzni:


Potpisi su za budale.

User avatar
scarletlemur
Posts: 59
Joined: 10 Nov 2011, 20:52

Post by scarletlemur » 02 Nov 2019, 10:59

Suosjecam, osim sto navijam za korisnost dijagnostike i nepotkupljivosti zaposlenih u stanici za tehnicki pregled jer ti si covjece opasan- po sebe i okolinu.
Nemam slicnih iskustava, auto redovito odrzavam i mijenjam dijelove - ne zbog dotrajalosti vec na kronolosko-katalosku preporuku ovlastenog servisa sto se u bliskoj mi okolini nerijetko percipira poremecajima slicnim klinickoj slici kompletnog ludjaka.
U moju obranu -da postoje potporni dijagnosticki kriteriji normalnosti zasigurno bi me otkrili jakojako savjesnom , plus, ne mogu si dozvolit da ne prodjem tehnicki iako imam zamjenski auto.
Znaci, jedva da si ulje znam nadotocit, a i za to gledam ugnjavit nekog muskog, o zamjeni gume kad je rijec - imam jasnu preporuku i suglasje muza- ne diraj, opet ces nesto potrgat!! , pa planiranje dugotrajnosti mog voziceka svakako prepustam strucnjacima u ovlastenom servisu. Na obostrano zadovoljstvo, njihov sam najvjerniji klijent, a s autima nikad nikakvih 'iznenadjenja' imala nijesam :)

Poslano sa mog ANE-LX1 koristeći Tapatalk




User avatar
MmeTipfeler
Katica za sve
Posts: 9278
Joined: 24 Mar 2012, 20:31
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Post by MmeTipfeler » 02 Nov 2019, 12:06

Off topic. Mrzim nove aute kod kojih ni žarulju ne možeš samostalno zamijeniti, a motor možeš samo na internetu ili na televiziji u dućanu vidjeti kako izgleda. Okej, davno su iza mene vremena kad sam sama šarafila po autu, ali me izbezumljuje činjenica da u auto koji je samo deset godina star mogu samostalno jedino uliti tekućinu za pranje stakla.

Ne idem u ovlašteni servis jer je triput skuplji od kvartovskog, a više nemam ni potrebe - garancija je odavno istekla. Majstor je od povjerenja - što mi kaže da treba napraviti, tako i napravimo. Ne pretjeruje, ne izmišlja samo da bi zaradio pare.

Na ulazu u tehnički kamo idem - najbliži mi je - stoji natpis koji kaže da auto mora biti čist i uredan prilikom dolaska na tehnički. Nema šanse - na stražnjem sicu voze se dva psa. :D A jednom sam prilikom u gepeku zaboravila paketić piletine. Koji se onda vozio sa mnom nekoliko dana, po svibanjskoj vrućini, a ja optuživala beštije da su se u nešto uvaljale. Majstor na tehničkom nešto je mrštio nos, a ja sam piletinu tek sutradan otkrila. :cerek:

Idu mi, međutim, na živce s onim svojim držanjem i facom kao da kažu "ah, sad ćemo vidjeti što ne štima". Ne "je li sve u redu", nego "što nije u redu".

Novokupljeni auti ne idu na tehnički prve godine, a možda ni druge, a svojevremeno smo imali auto s tvorničkom greškom - vozio je, nije da nije vozio, ali su mu prednji kotači bili "pogrešno postavljeni", citiram lika iz ovlaštenog servisa, pa su se gume derale više nego što bi trebale. Pa vas ja pitam.

Najsretnija sam bila s prvim autom, starom Campagnolom, kupljenom na vojnom otpadu. JNA. Sve smo sami složili u njemu, masa dijelova od Fiće odlično je pasala, jeftino, sve znaš što ti je unutra i nikad nas nije iznevjerio na cesti: ako nešto zakaže, digneš haubu, spojiš dvije žičice, kažeš inšalah i voziš dalje. I da, nešto smo zajebali pa nam je procurilo ulje na kočnicama, odmah nakon ulaska na riječki autoput. Zapravo, tada je bio samo do Karlovca. I što onda? Naučiš se kočiti motorom, ali put traje li ga, traje.

I da, dva dana prije toga bez problema je prošao tehnički. :facepalm:


Kad piješ, ne piši po forumu; kad pišeš po forumu, ne pij!

User avatar
Stitch
Experiment 626
Posts: 13618
Joined: 17 Sep 2011, 23:06
Has thanked: 11 times

Post by Stitch » 02 Nov 2019, 13:41

scarletlemur wrote:
02 Nov 2019, 10:59
Suosjecam, osim sto navijam za korisnost dijagnostike i nepotkupljivosti zaposlenih u stanici za tehnicki pregled jer ti si covjece opasan- po sebe i okolinu.
Ne znam baš, problematična mi je ručna kočnica, koju ne rabim uopće. Ne sjećam se kad sam zadnji put parkirao na uzbrdici (ili nizbrdici). A i tada auto ostavim u brzini suprotnoj od smjera kretanja - npr. ubacim u rikverc ako bi mogao krenuti nizbrdo.

Automehaničarka mi je rekla da pričekam dan-dva kako bi sve leglo na svoje mjesto jer nije mijenjala dijelove, samo je nanovo uštimala sustav, ali nisam imao toliko vremena, plan mi je bio putovati. Žurilo mi se da to što prije riješim. K tomu, ne mogu se ni voziti neregistriran kako bih mic po mic eksperimentirao s kočnicama. Da imam neki poligon, druga stvar.
scarletlemur wrote:
02 Nov 2019, 10:59
Nemam slicnih iskustava, auto redovito odrzavam i mijenjam dijelove - ne zbog dotrajalosti vec na kronolosko-katalosku preporuku ovlastenog servisa sto se u bliskoj mi okolini nerijetko percipira poremecajima slicnim klinickoj slici kompletnog ludjaka.
Dok je trajala garancija, takav sam bio i ja. No više ne idem u ovlašteni servis, a žena koju sam našao vrhunska je, ne bi u tom poslu preživjela da nije kvalitetna. Osim toga, specijalizirala se za japanske i korejske automobile. Iako popravlja sve, ljudi je znaju i dovoze joj razne modele.


Potpisi su za budale.