Problem s bekapiranjem

Stare teme i začeci foruma
User avatar
admin
Grand Master of the Jedi Order
Posts: 1189
Joined: 13 Oct 2016, 19:32

Problem s bekapiranjem

Post by admin » 16 Sep 2018, 13:37

Poštovani,
ispričavamo se na zastoju u rješavanju Vašeg upita/zahtjeva. Vaš upit/zahtjev je eskaliran i uskoro ćete dobiti odgovor Administratora.
Srdačan pozdrav!
admin


Osim što mi ovu poruku ponavljaju svako malo već mjesec dana (!), dečki iz Totohosta nisu se baš iskazali u migraciji na bolji server - bekapiranje nam ne radi, štošta od softvera ne funkcionira pa nemam uvid u "logove", svako malo završavamo u crvenom što se resursa tiče...

Nisam zadovoljan. :tuzni:

Da opet sve pretumbavam - ne da mi se. Nadam se da će se barem skripte u "cron jobovima" provrijedniti, ovako smo nezaštićeni. Prvi put otkako sam došao na administratorsku dužnost, s (n)ovim "nickom" i moćima. :durica:

Opsežnije, zahtjevnije postove do daljnjega spremajte, za svaki slučaj. Ne očekujem kraval, Totohost ima tjedne bekape, zlu ne trebalo - ali ako ste mnogo vremena i truda uložili u pisanje nečega što jednom može nestati, zaštitite se. :)


Stitch

User avatar
MmeTipfeler
Katica za sve
Posts: 7796
Joined: 24 Mar 2012, 20:31

Post by MmeTipfeler » 16 Sep 2018, 20:38

Razumijem tvoje muke i nezadovoljstvo, ali što zaboga znači da je "upit/zahtjev eskaliran"? :facepalm:


Kad piješ, ne piši po forumu; kad pišeš po forumu, ne pij!

User avatar
admin
Grand Master of the Jedi Order
Posts: 1189
Joined: 13 Oct 2016, 19:32

Post by admin » 16 Sep 2018, 20:59

Znači da je oznaka "hitno" koja uz njega stoji promijenjena u "vrlo hitno" - ili štogod slično. :D


Stitch

User avatar
Stitch
Experiment 626
Posts: 11330
Joined: 17 Sep 2011, 23:06

Post by Stitch » 17 Sep 2018, 20:24

Bekap sam napravio ručno, što se toga tiče - sigurni smo. Problem je jedino ako zaboravim. Ili maknem li se od računala. :rolleyes:


Potpisi su za budale.

User avatar
Riona
Posts: 3638
Joined: 25 Feb 2017, 09:01
Location: Zagreb

Post by Riona » 18 Sep 2018, 12:28

MmeTipfeler wrote:
16 Sep 2018, 20:38
Razumijem tvoje muke i nezadovoljstvo, ali što zaboga znači da je "upit/zahtjev eskaliran"? :facepalm:
Vidi se da nikad nisi imala problema sa internetom ili uopće telekomunikacijama. Kao korisnik.



User avatar
Stitch
Experiment 626
Posts: 11330
Joined: 17 Sep 2011, 23:06

Post by Stitch » 18 Sep 2018, 14:54

Problem su, izgleda, riješili - sustav je normalno noćas pokrenuo skriptu za bekapiranje servera. Bit će da trebam doći ovamo kukati kako bi se admini napokon trgnuli. ;)

Neke sitnice i dalje ne funkcioniraju - po načelu: popraviš jednu stranu, naheri se druga - ali to je s obzirom na sve oprostivo. Znam kako im je pa imam razumijevanja. :zubo:


Potpisi su za budale.

User avatar
MmeTipfeler
Katica za sve
Posts: 7796
Joined: 24 Mar 2012, 20:31

Post by MmeTipfeler » 18 Sep 2018, 17:49

Riona wrote:
18 Sep 2018, 12:28
Vidi se da nikad nisi imala problema sa internetom ili uopće telekomunikacijama. Kao korisnik.
Jesam, ali ne često i nikada se nisam susrela s glagolom 'eskalirati' u tranzitivnoj upotrebi. Doduše, moguće je da mi je to i promaknulo u žaru telefonske borbe. :D


Kad piješ, ne piši po forumu; kad pišeš po forumu, ne pij!

User avatar
haram
persona non grata
Posts: 4004
Joined: 24 Jul 2015, 04:13
Location: scorched earth

Post by haram » 18 Sep 2018, 21:38

Bolje ekskalirati nego kalirati! :mudri:


what we've got here is failure to communicate

User avatar
admin
Grand Master of the Jedi Order
Posts: 1189
Joined: 13 Oct 2016, 19:32

Post by admin » 19 Sep 2018, 00:42

Okej, budući da je kvar na koji sam želio upozoriti svekoliki trkeljaški puk popravljen, zatvaram ovo. Trebao sam to i prije napraviti, ali znate kako ide: danas ću, sutra ću... ;)


Stitch