Tableti nove generacije

Računala, IT, nove tehnologije, gadgeti...
User avatar
Stitch
Head Honcho
Posts: 16389
Joined: 17 Sep 2011, 23:06
Has thanked: 42 times
Been thanked: 31 times
Gender:
Contact:

02 Feb 2017, 18:23

MmeTipfeler wrote:
02 Feb 2017, 18:20
Status i dalje glasi "na čekanju". Sutra ih zovem. :E
Ako hoćeš, posudit ću ti svoj. :)


Potpisi su za budale.
User avatar
MmeTipfeler
Posts: 9913
Joined: 23 Mar 2012, 21:20

02 Feb 2017, 18:30

Siguran si da ti neće trebati još dva tjedna? Mislim da su toliko "brzi". :(
User avatar
Stitch
Head Honcho
Posts: 16389
Joined: 17 Sep 2011, 23:06
Has thanked: 42 times
Been thanked: 31 times
Gender:
Contact:

02 Feb 2017, 18:39

Hah, služi mi da prekontroliram izgled stranicâ na manjim ekranima, nije baš da ima osobitu svrhu. Čitam na velikom 24-inčnom ekranu. Blaženi Samsung. :cerek:
Potpisi su za budale.
User avatar
MmeTipfeler
Posts: 9913
Joined: 23 Mar 2012, 21:20

03 Feb 2017, 16:42

Stitch wrote:
02 Feb 2017, 18:39
Hah, služi mi da prekontroliram izgled stranicâ na manjim ekranima, nije baš da ima osobitu svrhu. Čitam na velikom 24-inčnom ekranu. Blaženi Samsung. :cerek:
Mislim da ću prihvatiti tvoju ponudu ako je ekran veći od smartfona.

Status radnog naloga: na čekanju. Uspijem ih dobiti telefonom, nakon što sam višekratno automatu opsovala sve po spisku, pa mi kažu da "još nisu uspjeli utvrditi kvar", ali će "kolega najvjerojatnije dovršiti dijagnostiku sredinom idućeg tjedna". :mad:
User avatar
Stitch
Head Honcho
Posts: 16389
Joined: 17 Sep 2011, 23:06
Has thanked: 42 times
Been thanked: 31 times
Gender:
Contact:

03 Feb 2017, 16:55

Ekran je 8-inčni, navodno isti kao u Samsungovim tabletima, a model Vivax TPC-81203G. Mane su mu premalo RAM-a i nakrcanost HT-ovim aplikacijama, ali daleko od toga da je loš. :)
Potpisi su za budale.
User avatar
Šabović Adis
Inventar
Posts: 5526
Joined: 22 Aug 2015, 20:45
Location: Sarajevo
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

06 Feb 2017, 23:24

MmeTipfeler wrote:
03 Feb 2017, 16:42
Mislim da ću prihvatiti tvoju ponudu ako je ekran veći od smartfona.

Status radnog naloga: na čekanju. Uspijem ih dobiti telefonom, nakon što sam višekratno automatu opsovala sve po spisku, pa mi kažu da "još nisu uspjeli utvrditi kvar", ali će "kolega najvjerojatnije dovršiti dijagnostiku sredinom idućeg tjedna". :mad:
Jesil' to kod Kvarka bila? :rofl:
Potpisujem bjanko smrtne presude :mirko:
User avatar
MmeTipfeler
Posts: 9913
Joined: 23 Mar 2012, 21:20

07 Feb 2017, 07:13

Šabović Adis wrote:
06 Feb 2017, 23:24
Jesil' to kod Kvarka bila? :rofl:
Nisam. Bila sam tamo gdje sam napisala da sam bila: u ovlaštenom servisu. Ili im provjera statusa radnih naloga ne radi ili lik iz servisa laže da je tablet u radu, ali da dijagnostika još nije gotova: link. Naime, ovakvo se stanje prikazuje već tjedan dana, a ako je sprava na čekanju, onda je još nisu ni uzeli u ruke.

Da, rekli su mi kako popravak može trajadi i do dva tjedna, ovisno o tome hoće li morati naručivati dielove, a na sajtu pišu o skladištu rezervnih dijelova. Okej, možda se skladište ne nalazi u istoj zgradi, ali jebemu, kad smo svojevremeno išli u Trst po autodijelove, ako lik nije tog časa imao artikl u dućanu, poslao bi maloga poteci da sjedne na skuter i ti bi najdulje za pola sata imao ono što si tražio.

Nepouzdani su i neprecizni. Nadam se samo da će doista i popraviti tablet. Za razliku od laptopa koji su sjebali. :(
User avatar
Stitch
Head Honcho
Posts: 16389
Joined: 17 Sep 2011, 23:06
Has thanked: 42 times
Been thanked: 31 times
Gender:
Contact:

07 Feb 2017, 08:12

Vidim da Micronisov portal reklamiraju, po čemu zaključujem da su te dvije tvrtke poslovno povezane. Jesi li laptop i tablet u Micronisu kupila?
Potpisi su za budale.
User avatar
MmeTipfeler
Posts: 9913
Joined: 23 Mar 2012, 21:20

07 Feb 2017, 10:24

Stitch wrote:
07 Feb 2017, 08:12
Vidim da Micronisov portal reklamiraju, po čemu zaključujem da su te dvije tvrtke poslovno povezane. Jesi li laptop i tablet u Micronisu kupila?
Tablet jesam. Slavili su nekakav rođendan i odobravali specijalne popuste, a ja sam naletjela baš u vrijeme kada sam razmišljala kako da se riješim čitanja knjiga na mobitelu. Laptop je sada star već nekih šest-sedam godina, ne sjećam se, ali ne zahvaljujući njima. :D
User avatar
MmeTipfeler
Posts: 9913
Joined: 23 Mar 2012, 21:20

13 Feb 2017, 12:24

MmeTipfeler wrote:
02 Feb 2017, 18:30
Siguran si da ti neće trebati još dva tjedna? Mislim da su toliko "brzi". :(
Još su "brži". :(

Kad sam predavala tablet na popravak, rekli su mi da računam s deset dana do dva tjedna čekanja, ovisno o eventualnom naručivanju dijelova, ali da krajm tjedna mogu nazvati i pitati jesu li utvrdili kvar.

Naravno da nije bilo tako. Krajem tjedna tablet je još uvijek bio u "dijagnostičkom postupku", a sredinom idućega obećali su mi da bi moglo biti nekih novosti. Sredinom idućeg tjedna tablet je i dalje bio na steriranju, samo što se ovaj put testirala matična ploča, a ne više mini-USB. U petak, nešto prije četiri popodne, kolege koji testira uređaj više nije bilo na poslu - servis radi do 17 sat pa valjda svaki petak na smjenu odlaze ranije s posla, ali me dečko iz Zal-Cosa uvjeravao da ću u ponedjeljak doznati "sve pojedinosti".

"Sve pojedinosti" danas su prevedene u "uređaj je još uvijek na testiranju, ali vjerujem da ćemo više znati sutra ili prekosutra". Na njihovu linku za provjeru radnih naloga piše da je tablet na čekanju, to jest da "još nije zaprimljen u dijagnostičku proceduru".

S obzirom na to da je tablet pod garancijom, živo im se jebe. Odnosno, najvjerojatnije od onoga tko im plaća servis, a to će biti Mikronis, naplaćuju usluge po radnom satu. Otprilike kao što i ovlašteni servisi za auto imaju tablicu prema kojoj zamjena osigurača traje jedan sat pa se tako i naplaćuje.

:mad:
User avatar
Šabović Adis
Inventar
Posts: 5526
Joined: 22 Aug 2015, 20:45
Location: Sarajevo
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

13 Feb 2017, 18:29

Znaš li ko je šef servisa?
Potpisujem bjanko smrtne presude :mirko:
User avatar
MmeTipfeler
Posts: 9913
Joined: 23 Mar 2012, 21:20

13 Feb 2017, 19:05

Šabović Adis wrote:
13 Feb 2017, 18:29
Znaš li ko je šef servisa?
Ne znam. Saznat ću u srijedu kad zatražim da ga pozovu na telefon. :mad:
User avatar
Šabović Adis
Inventar
Posts: 5526
Joined: 22 Aug 2015, 20:45
Location: Sarajevo
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

13 Feb 2017, 19:33

MmeTipfeler wrote:
13 Feb 2017, 19:05
Ne znam. Saznat ću u srijedu kad zatražim da ga pozovu na telefon. :mad:
Nešto kontam, ako ga uspiješ isprepadati tako što ćeš mu reći da ćeš se obratiti i preduzeću u čije ime vrši servisiranje...možda i bude šta. :zubo:
Njega prvog na kanal! :mudri:
Potpisujem bjanko smrtne presude :mirko:
User avatar
MmeTipfeler
Posts: 9913
Joined: 23 Mar 2012, 21:20

13 Feb 2017, 19:39

Ako popizdim, idu mejlovi Mikronisu i Agenciji za zaštitu potrošača, a tražim i da mi produlje garanciju.

Gle, nešto se mora učiniti. Ne mogu držati tablet, pardon, uređaj, dva tjedna i dulje, a ne znati u čemu je kvar. Tim više što sam ga donijela s neispravnim punjačem i to sam prijavila kao osnovni kvar.
User avatar
Šabović Adis
Inventar
Posts: 5526
Joined: 22 Aug 2015, 20:45
Location: Sarajevo
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

13 Feb 2017, 20:10

MmeTipfeler wrote:
13 Feb 2017, 19:39
Ako popizdim, idu mejlovi Mikronisu i Agenciji za zaštitu potrošača, a tražim i da mi produlje garanciju.

Gle, nešto se mora učiniti. Ne mogu držati tablet, pardon, uređaj, dva tjedna i dulje, a ne znati u čemu je kvar. Tim više što sam ga donijela s neispravnim punjačem i to sam prijavila kao osnovni kvar.
Ne!
Ako popizdiš napravićeš samo pizdariju. :zubo:
Mejlovi itekako, samo, bez one emotivne komponente, strogo racionalno! Ako im se praksa ne podudara s onim što im stoji u Garantnom listu može biti i da su pravno utuživi. :mig:
Potpisujem bjanko smrtne presude :mirko:
User avatar
MmeTipfeler
Posts: 9913
Joined: 23 Mar 2012, 21:20

13 Feb 2017, 20:34

A možeš ,misliti što su napisali u garantnom listu. Rok trajanja garancije i to je to. Meni se ne ide na sud, hoću ispravan tablet s ispravnim punjačem.
User avatar
Karlinjo
Posts: 11828
Joined: 19 Nov 2011, 10:45
Has thanked: 1 time

13 Feb 2017, 21:29

Nekad sam njima nosio laptop na popravak. Bili su ovlašteni servis, jamstvo je isteklo al' svejedno sam htio popraviti laptop.

Bilo kako bilo, čekao sam mjesec i nešto dok ih nisam tražio da ga vrate i kupio novi. Te moraju provjeriti ovo, te moraju naručiti, te Kina, te brod te kurac te palac, možda ovo, možda ono.

Jako lijep, uljudan i služben prostor za prijem s raznobojnim karticama i kao sve službeno i profi, al' što se mene tiče usluga za kurac. :o :usama:
User avatar
Šabović Adis
Inventar
Posts: 5526
Joined: 22 Aug 2015, 20:45
Location: Sarajevo
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

13 Feb 2017, 21:38

MmeTipfeler wrote:
13 Feb 2017, 20:34
A možeš ,misliti što su napisali u garantnom listu. Rok trajanja garancije i to je to. Meni se ne ide na sud, hoću ispravan tablet s ispravnim punjačem.
:rofl:

Za šta daju garanciju? Nije valjda da tek časnom riječju garantuju da će uređaj biti ispravan. :zubo:

Da se razumijemo, ne bih da ti sipam so na ranu, samo ne želim da se tamo, pred nekoga, zaholcaš bez argumenata. Lopine su to... :zubo:
Potpisujem bjanko smrtne presude :mirko:
User avatar
MmeTipfeler
Posts: 9913
Joined: 23 Mar 2012, 21:20

13 Feb 2017, 21:56

Karlinjo wrote:
13 Feb 2017, 21:29
Jako lijep, uljudan i služben prostor za prijem s raznobojnim karticama i kao sve službeno i profi, al' što se mene tiče usluga za kurac. :o :usama:
Kad su mi u Mikronisu rekli, dakako, pošto sam već platila tablet, a prodavač ispunjavao garanciju, da im je Zel-Cos ovlašteni servis, samo što nisam odustala od kupnje. Možda bi bilo bolje da jesam. :(

Općenito se po internetsima svi žale na njih, ja imam loše iskustvo s laptopom, ali jebiga, ovlašteni su servis.

Inače, meni ne djeluje službeno i profi, dapače, izgleda kao nakrcano i neuredno skladište ispred kojega je postavljen pultić za kojim sjede dva Pitijina šegrta. Nevažno. Osobni dojam.

Međutim, zavlačenje stranke više od dva tjedna ispraznim izgovorima jednostavno je bezobrazno. Da znam sama utvrditi i popraviti kvar, ne bi mi oni ni trebali. No koliko komplicirano može biti ustanoviti da je punjač neispravan? Da sam doma imala drugi punjač, mogla sam to i sama isprobati.

Osim svega, tu je definitivno prisutan i muški šovinizam. dođe ti žensko za pult, što ono zna! Da, o tabletima nemam pojma, a o iskustvu s popravkom USB priključka na mobitelu bolje da ne pričam. Zapravo, ipak hoću: u servisu su promijenili rasklimanu utičnicu - nakon dvije godine vjerojatno nije ni čudo, ali su tvrdili da im mobitel "ne radi dobro". Kod kuće je najednom proradio ( :top: ), i to kad sam u njega vratila memorijsku karticu. :ne zna:

Sve se bojim da će i ovo biti neka slična pizdarija, a duboko sam uvjerena da nabijaju radne sate. Dakako, bez dokaza ne mogu ništa tvrditi. Prava šteta. :E
User avatar
MmeTipfeler
Posts: 9913
Joined: 23 Mar 2012, 21:20

13 Feb 2017, 22:00

Šabović Adis wrote:
13 Feb 2017, 21:38
:rofl:

Za šta daju garanciju? Nije valjda da tek časnom riječju garantuju da će uređaj biti ispravan. :zubo:

Da se razumijemo, ne bih da ti sipam so na ranu, samo ne želim da se tamo, pred nekoga, zaholcaš bez argumenata. Lopine su to... :zubo:
Daju garanciju da će u garantnom roku otkloniti sve eventualne probleme. Ukratko prepričano. Na dnu doduše priznaju superiornost nadležnosti hrvatskoga zakona nad svojim pizdarijama. Zato se i mislim obratiti Agenciji.
User avatar
Šabović Adis
Inventar
Posts: 5526
Joined: 22 Aug 2015, 20:45
Location: Sarajevo
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

13 Feb 2017, 22:14

MmeTipfeler wrote:
13 Feb 2017, 22:00
Daju garanciju da će u garantnom roku otkloniti sve eventualne probleme. Ukratko prepričano. Na dnu doduše priznaju superiornost nadležnosti hrvatskoga zakona nad svojim pizdarijama. Zato se i mislim obratiti Agenciji.
A u protivnom - šta? Zamjena za nov uređaj?!
Ako tako stoji stvar ne časi časa - izvuci im, nekako, pismeno priznanje da uređaj nije popravljen i trk, s priznanjem, u Agenciju!
Potpisujem bjanko smrtne presude :mirko:
User avatar
Stitch
Head Honcho
Posts: 16389
Joined: 17 Sep 2011, 23:06
Has thanked: 42 times
Been thanked: 31 times
Gender:
Contact:

13 Feb 2017, 23:25

Otkloniti i ukloniti probleme nije isto. Otkloniti znači da će ti se opet pojaviti čim uđeš u kuću. Ukloniti znači popraviti. :D
Potpisi su za budale.
User avatar
Šabović Adis
Inventar
Posts: 5526
Joined: 22 Aug 2015, 20:45
Location: Sarajevo
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

13 Feb 2017, 23:44

Štoviše, niđe nije naznačeno o čijem problemu se radi. :zubo:
Banda privatnička, otuđenička, asocijalna, meni bi oni jedino pod (mojom, ličnom) oružanom pratnjom obavljali bilo šta. :rofl:
Potpisujem bjanko smrtne presude :mirko:
User avatar
Leteća
babin nakurnjak
Posts: 2552
Joined: 26 Sep 2011, 13:25
Location: Welt am Draht

14 Feb 2017, 08:25

Šabović Adis wrote:
13 Feb 2017, 23:44
Banda privatnička, otuđenička, asocijalna, meni bi oni jedino pod (mojom, ličnom) oružanom pratnjom obavljali bilo šta. :rofl:
Jel baš moraš na svakoj temi o administraciji debelforuma? :facepalm:
Tvornice radnicima! Zemlja seljacima! Forum seljačinama!
User avatar
Šabović Adis
Inventar
Posts: 5526
Joined: 22 Aug 2015, 20:45
Location: Sarajevo
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

14 Feb 2017, 08:32

Leteća wrote:
14 Feb 2017, 08:25
Jel baš moraš na svakoj temi o administraciji debelforuma? :facepalm:
:eek:
Hobotnica?!
Potpisujem bjanko smrtne presude :mirko:
Post Reply