Nasilje među djecom i vezane teme

O djeci, brigama i radostima roditeljstva
User avatar
blaze
Posts: 2370
Joined: 20 Sep 2011, 23:00

11 Oct 2011, 00:25

kuki » wrote: Evo, ja znam jedne koji su izuzetno nezadovoljni četvorkama i peticama svog djeteta koje dotični predmet ne zna, ali to ti vjerojatno ne odgovara, da ne spominjem da su vjerojatno iznimka od hrvatskog prosjeka, kao i većina ljudi u mom mikrokozmosu. :D
zašto mi ne bi odgovaralo? kamo sreće da su takvi svi roditelji, ali i sama kažeš da su iznimke.


danas trkeljam! poklon uz jutarnji naklon
User avatar
dimnjak
Posts: 2430
Joined: 17 Sep 2011, 23:24

11 Oct 2011, 09:17

Ne vec da se njen i moj svijet dijametralno razlikuju od vaseg.

Po meni su iznimke slucajevi o kojima vi pisete.
mogu te prožvakati, al te moraju i ispljunuti
User avatar
baja
Posts: 4084
Joined: 19 Sep 2011, 11:09

11 Oct 2011, 10:03

Ashtaroth » wrote:
Tako što i iz smjera ministarstva, i iz smjera roditelja - se nastavno osoblje doživljava kao bezvrijedno.
Tako što ljudi vide kako nasilniku ne može nitko ništa, a žrtve tko šiša.

Ne možeš obavljati svoj posao, ako dobijaš prijetnje.
možeš
moja prijateljica je prihvatila posao, kasnih devedesetih, u malom, ratom iscrpljenom, gradu gdje su se, u početku, vraćali samo oni koji su morali
od raznih nasilnih situacija u kojima se našla naročito se sjećam priče o dečku koji je njenoj kolegici stavio nož pod vrat, dečko koji je bio tema svake sjednice ali uvijek bez zaključka kojeg se nitko nije usudio donijeti jer mu je otac bio lokalni velmoža
moja prijateljica se usudila zauzeti stav i prema kolegama, kukavicama, i prema dotičnom učeniku kao i prema njegovom ocu riskirajući puno pri tom - svoje dijete je ostavljala u vrtiću čija je ravnateljica sestra spomenutog velmože
svaki dan je strahovala zbog vrlo izgledne odmazde zbog udaljavanja nasilnika s nastave
no, nije se dogodila jer je uz nju stala, nijemo doduše, šira zajednica
stali su uz nju jer su prepoznali iskrenu i nesebičnu namjeru da se uistinu bavi djecom, jer od tada do danas vodi, manje-više volonterski, dvije kazališne skupine, jer koristi/traži ponuđena zakonska prava da obogati nastavne sadržaje, jer djeci daje dignitet i okupljaju se oko nje slobodnom voljom (spašava ih ulice) i, konačno, jer sve to radi za istu plaću kao i oni koji na radno mjesto dođu ispucati frustracije
mehanizmi i pripadajuća zakonska regulativa postoje ali, istina, potrebno je hrabrosti za provoditi ih
danas, 15ak godina poslije, shvaćaju napokon i njene kolege da marte na nogama ne ugrožavaju profesorski autoritet
User avatar
blaze
Posts: 2370
Joined: 20 Sep 2011, 23:00

11 Oct 2011, 11:35

dimnjak » wrote:Ne vec da se njen i moj svijet dijametralno razlikuju od vaseg.

Po meni su iznimke slucajevi o kojima vi pisete.
svijet u školi (a poslije na poslu), izlazi iz okvira tvog mikrokozmosa. umrežena si i s ljudima koji ti nisu slični. ima situacijima i u kojima ovisiš o njima. ja pišem o tome.
osobno, imala sam veliku sreću s učiteljima svoje djece. kad pogledam frendicu, na neki način vrlo "elitnu" (pametnu, kvalitetnu kreativku), užasnutu "svojom" učiteljicom, dobro vidim da razmjeri onoga na što možeš stvarno utjecati nisu osobito veliki
danas trkeljam! poklon uz jutarnji naklon
Nica
Posts: 2189
Joined: 21 Sep 2011, 10:19

11 Oct 2011, 11:37

Ashtaroth » wrote:
Da li bi oduzimanje takvim roditeljima te djece, u nekom idealnom slučaju kad bi imali dobre domove, moglo napraviti razliku?

Ili tu ide 'ma kakva god da je, to je roditeljska ljubav' i bolja je nego da je nema?
Politika je uglavnom sačuvati obitelj. Kod nas se, čini mi se, vrlo malo oduzimaju djeca rditeljima koji se evidentno ne brinu o njima. Ne znam je li to zato jer nemaju alternativni smještaj koji bi bio bolji za tu djecu, kako psihički, tako i materijalno, a to mi se čini vjerojatnijim, ili je u pitanju to da žele što manji teret na svojim leđima. A možda samo vjeruju kako roditelji mogu biti bolji ako im se u nekoliko navrata pokuša objasniti na koji način štete vlastitoj djeci svojim lošim ponašanjem.

Osuđivani obiteljski nasilnici vraćaju se u svoju obitelj u svoj dom, dovoljno je da im partner oprosti. Tko tu misli na njihovu djecu, tko je njih pitao žele li opet živjeti s tom osobom? Nitko ne misli na njihovu dobrobit, nasilnik je "vratio dug društvu". :(
Groupie :cerek:
Nica
Posts: 2189
Joined: 21 Sep 2011, 10:19

11 Oct 2011, 11:39

blaze » wrote:
društvo danas osuđuje nasilje više nego ikad. da izađeš na ulicu i kažeš "šiba je iz raja izašla" proglasili bi te primitivcem. nastavnik ne smije ni krivo pogledati dijete, a kamoli potegnuti ga za uho. ima pun kufer plavih telefona, propagandnih akcija (od UNICEF-a do raznih udruga i organizacija), radionica, socijalnih službi
A svejedno smo okruženi raznim vrstama nasilja. Što nam to govori? Da tih mjera predostrožnosti nema dovoljno, da sve to nije dovoljno?
Groupie :cerek:
Nica
Posts: 2189
Joined: 21 Sep 2011, 10:19

11 Oct 2011, 11:45

MadnessInMethod » wrote: evo, u jednoj školi se dogodilo... učenik se potukao s drugim učenikom, malo ga gušio, čak je i policija pozvana (halo, gušenje). na polugodištu je obojici smanjeno vladanje zbog tučnjave.
Ne mislim da je dobra metoda smanjiti ocjenu zbog tučnjave, osim ocjene za vladanje, naravno. Ako je klinac nasilan, onda se treba pokušati popraviti taj dio, a ne kažnjavati ga ocjenama koje nemaju veze s tučnjavom. Jesu li ta djeca zajedno s roditeljima bila kod psihologa, obiteljskog savjetnika? Ne mislim da jedan susret gdje bi mu rekli "to nije bilo lijepo, mladiću" uz mahanje prstom, već na više redovitih susreta, individualno i grupno, tokom kojih bi se ustanovilo kako i zašto je došlo do toga i kako to spriječiti ubuduće. Gdje bi se zaista pomoglo, ili barem jako pokušalo pomoći, cijeloj obitelji.
Groupie :cerek:
User avatar
dimnjak
Posts: 2430
Joined: 17 Sep 2011, 23:24

11 Oct 2011, 11:46

blaze » wrote: svijet u školi (a poslije na poslu), izlazi iz okvira tvog mikrokozmosa. umrežena si i s ljudima koji ti nisu slični. ima situacijima i u kojima ovisiš o njima. ja pišem o tome.
osobno, imala sam veliku sreću s učiteljima svoje djece. kad pogledam frendicu, na neki način vrlo "elitnu" (pametnu, kvalitetnu kreativku), užasnutu "svojom" učiteljicom, dobro vidim da razmjeri onoga na što možeš stvarno utjecati nisu osobito veliki
istina, ali ni danas nisam "umrezena" s ljuima iskljucivo time sto smo slicni. pocevsi od same lokacije na kojoj zivimo, a tu nas ima zaista svakakvih, pa vrtic koji nam je dodirna tocka, totalno drugacija lokacija, a i tu nas ima svakakvih, pa onda kolege-roditelji s posla koje ne biras sam, tvoji, tvog partnera....tako da taj moj mikrokozmos nije nesto sto sam sama odabrala brizno pazeci da to bude nesto meni sicno po ponasanju ili razmisljanju. vec jedan random uzorak koji se razlikuje od random uzorka nekog drugog. i to je to.
mogu te prožvakati, al te moraju i ispljunuti
User avatar
MadnessInMethod
Posts: 422
Joined: 04 Oct 2011, 20:47
Location: through the looking glass

11 Oct 2011, 11:49

Nica » wrote:
Ne mislim da je dobra metoda smanjiti ocjenu zbog tučnjave, osim ocjene za vladanje, naravno. Ako je klinac nasilan, onda se treba pokušati popraviti taj dio, a ne kažnjavati ga ocjenama koje nemaju veze s tučnjavom. Jesu li ta djeca zajedno s roditeljima bila kod psihologa, obiteljskog savjetnika? Ne mislim da jedan susret gdje bi mu rekli "to nije bilo lijepo, mladiću" uz mahanje prstom, već na više redovitih susreta, individualno i grupno, tokom kojih bi se ustanovilo kako i zašto je došlo do toga i kako to spriječiti ubuduće. Gdje bi se zaista pomoglo, ili barem jako pokušalo pomoći, cijeloj obitelji.
molim čitati s razumijevanjem.
da je spuštena bilo koja druga ocjena, da, bilo bi nepedagoški. ali ocjena iz vladanja bi trebala služiti tome da se makar na taj, simboličan, način, nagrade djeca koja cijele godine ne prave probleme, ne tuku se, ne guše drugu djecu... a ovim drugima pokaže da to ponašanje nije društveno poželjno, što god 50cent i najnovija "kill'em all" igrica govorili o tome.
i, samo da napomenem, vladanje im je spušteno samo na "dobro", iako je, po mom mišljenju, taj incident (gušenje, policija, prijave...) zaslužio i "loše" vladanje.
"Madness in method, that's genius." F. Herbert
Nica
Posts: 2189
Joined: 21 Sep 2011, 10:19

11 Oct 2011, 11:52

MadnessInMethod » wrote: i, samo da napomenem, vladanje im je spušteno samo na "dobro", iako je, po mom mišljenju, taj incident (gušenje, policija, prijave...) zaslužio i "loše" vladanje.
Naravno, ali činjenica je da ta spuštena ocjena neće riješiti problem niti spriječiti da se to ponovi. Spustiti ocjenu jednostavno nije dovoljno, obrazovna ustanova ne može reći da je učinila dovoljno, a pogotovo ne da je učinila sve što može, ako je to sve što je učinjeno s njihove strane.
Groupie :cerek:
User avatar
MadnessInMethod
Posts: 422
Joined: 04 Oct 2011, 20:47
Location: through the looking glass

11 Oct 2011, 12:09

Nica » wrote:
Naravno, ali činjenica je da ta spuštena ocjena neće riješiti problem niti spriječiti da se to ponovi. Spustiti ocjenu jednostavno nije dovoljno, obrazovna ustanova ne može reći da je učinila dovoljno, a pogotovo ne da je učinila sve što može, ako je to sve što je učinjeno s njihove strane.
molim, čitati s razumijevanjem što piše. ni više, ni manje.
ovdje je poanta bio roditelj, koji je smatrao da usprkos tom incidentu njegovo sunašce zaslužuje uzorno vladanje.
to što je sve škola napravila da pokuša dovesti tog dječaka u red je sasvim druga priča. uz roditelja koji aktivno opstruira svaki pokušaj da se odgovornost za bilo što pripiše njegovom zlatu, nije to bio ni lak ni brz posao. a i uspješnost istoga je upitna.
a o tome da je sustav truo odozgora - jer kada ti dođe inspekcija, nitko te neće pitati "što si radio", nego "što imaš na papiru i jesu li ti svi papiri na broju", ne želim ni započinjati.
"Madness in method, that's genius." F. Herbert
User avatar
dimnjak
Posts: 2430
Joined: 17 Sep 2011, 23:24

11 Oct 2011, 12:18

meni se ne svidja ovakvo posprdno nazivanje roditeljskog zlata ili sunasca. nije mi na nivou rasprave.

mozda skola nije napravila svoj posao pa roditelj nije niti upoznat sa cijelom pricom i ozbiljnoscu situacije. jel su uopce imali zajednicke konzultacije sa pedagogom i psigologom?

svaka, ali svaka prica ima dvije strane.
mogu te prožvakati, al te moraju i ispljunuti
User avatar
MadnessInMethod
Posts: 422
Joined: 04 Oct 2011, 20:47
Location: through the looking glass

11 Oct 2011, 12:24

dimnjak » wrote:meni se ne svidja ovakvo posprdno nazivanje roditeljskog zlata ili sunasca. nije mi na nivou rasprave.

mozda skola nije napravila svoj posao pa roditelj nije niti upoznat sa cijelom pricom i ozbiljnoscu situacije. jel su uopce imali zajednicke konzultacije sa pedagogom i psigologom?

svaka, ali svaka prica ima dvije strane.
radim u toj školi.
roditelj minimalno dva puta tjedno pili živac svima koji djetetu predaju. ja bih jako voljela njegov posao s njegovim radnim vremenom, kada pogledam koliko vremena provodi kampirajući u školi i srčući nastavnicima i stručnoj službi mozak na slamku.

inače, incident o kojem govorim je za sobom povukao prijavu sa službenim policijskim zapisnikom. što bi samo po sebi podrazumijevalo da je roditelj, da, upućen u to.
isto kao što je bio upućen u problematiku svaki puta kada bi njegovo zlato i sunašce (i da, posprdno koristim te nazive jer roditelj idealizira svoje dijete koje terorizira druge učenike) fizički napalo nekoga.

ali, da, treba obraniti roditelje, koji su uvijek u pravu. škola nije poduzela sve što je trebala. krivi su nastavnici. koji su trebali spriječiti napad. samo kako, stvarno ne znam. pratiti dijete u stopu pod svakim odmorom i onda ga telekinetičkim moćima spriječiti kada pokuša napasti nekoga? (na stranu to da odmor traje pet minuta, da se treba u zbornici zamijeniti dnevnik i udžbenike, a neki tu i tamo vole i popišati se...)
"Madness in method, that's genius." F. Herbert
User avatar
dimnjak
Posts: 2430
Joined: 17 Sep 2011, 23:24

11 Oct 2011, 12:29

ti si jako ljuta, jel da?
mislim osjeti ti se bijes iz postova, a ne bi trebalo :)

niko ne kaze da nema i takvih roditelja. da nema totalnih promasaja od roditelja.
ali ako vec vidite da se taj roditej ne skrbi za dijete (a osim sto je to vidljivo iz djetetovog ponasaja, vidljivo je i iz ponasanja roditelja kojeg eto samo brine ocjena iz vladanja) onda mi zaista nije jasno kako se nekom tko s djecom radi jasno ne ocrtava obris zrtve. da je to sunasce i zlatance zrtva svojih losih roditelja.

napominjem, dijete se na radja zlo. takvog ga se napravi. i ako tu zakazu roditelji, nisu li onda oni koji su s djetetom najvise sati u danu duzni nesto uciniti? a to je skola. ukljucujuci i nastavnike.
mogu te prožvakati, al te moraju i ispljunuti
Nica
Posts: 2189
Joined: 21 Sep 2011, 10:19

11 Oct 2011, 12:29

Ali ja pokušavam naglasiti koliko se pažnje pridaje manje bitnim čimbenicima u cijeloj priči od strane nadležnih i samih roditelja. :D
MadnessInMethod » wrote: ovdje je poanta bio roditelj, koji je smatrao da usprkos tom incidentu njegovo sunašce zaslužuje uzorno vladanje.
Taj roditelj nakon toga sigurno nije učinio ništa da ustanovi zašto mu je dijete tako agresivno, nije promotrio sebe i svoje vlastite postupke i reakcije, nije se savjetovao sa stručnim osobama uz želju da pomogne vlastitom djetetu.

to što je sve škola napravila da pokuša dovesti tog dječaka u red je sasvim druga priča. uz roditelja koji aktivno opstruira svaki pokušaj da se odgovornost za bilo što pripiše njegovom zlatu, nije to bio ni lak ni brz posao. a i uspješnost istoga je upitna.
A jako je tužno što tu više-manje nitko ništa ni ne može ni ne želi. Što bi učinila socijalna služba? Popričala s njima, zaključili bi da je to bio samo jedan incident i krenuli na drugi slučaj? Tko je kriv zbog toga? Kako se to može promijeniti?

Pokušavam skrenuti pažnju na pogrešnost cjelokupnog sustava kojem interes i dobrobit djeteta kao da nisu na prvom mjestu, koji gledaju kratkoročno: taj jedan događaj i usko vezane odnos i vremenski period oko njega. A šira slika kome promiče? Svima? Zašto i kako si to dozvoljavaju? Država u prvom redu.
a o tome da je sustav truo odozgora - jer kada ti dođe inspekcija, nitko te neće pitati "što si radio", nego "što imaš na papiru i jesu li ti svi papiri na broju", ne želim ni započinjati.
Sasvim je u redu zapisivati što se poduzelo, dok se nešto i poduzima. Ali inspekcija traži pogrešne "papire" ako im je namjera samo "riješiti" taj jedan slučaj. On je ionako "riješen" u trenu kad su se dečki razdvojili i kad su obavještene druge službe i osobe, po njihovom. :ne zna:

Skidanje odgovornosti sa svojih leđa jako je lako, tko će sve biti kriv kad netko od tih dječaka za mjesec dana donese nož u školu ili napravi neku sličnu opasnu glupost? Tko će od njih moći pogledati sebe u ogledalo i reći "učinio sam sve što sam mogao"? Žalosno, ali većina, ako ne i svi. :( Jer su učinili ono što nalažu "propisi", jer su obavili informativni razgovor, pozvali policiju koja je napravila što i snizili ocjenu.
Last edited by Nica on 11 Oct 2011, 12:38, edited 1 time in total.
Groupie :cerek:
User avatar
dimnjak
Posts: 2430
Joined: 17 Sep 2011, 23:24

11 Oct 2011, 12:32

MadnessInMethod, nica i ja pokusavamo ukazati na jedan drugi problem koji, iskreno, mene vise ljuti nego tebe zlatanca i sunasca i njihovi roditelji. ne znam da li kuzis :)
mogu te prožvakati, al te moraju i ispljunuti
User avatar
MadnessInMethod
Posts: 422
Joined: 04 Oct 2011, 20:47
Location: through the looking glass

11 Oct 2011, 12:40

dimnjak » wrote:ti si jako ljuta, jel da?
mislim osjeti ti se bijes iz postova, a ne bi trebalo :)
ljuta sam, da. jer na svaki razred kojem predajem ide bar jedan takav roditelj. kojem je forma važnija od sadržaja.
još jedan primjer: učenik, drugi razred. neredovito piše zadaće. šaljem mami poruku jednom. ništa se ne promijeni. šaljem mami poruku drugi puta. poruka opet stiže uredno potpisana, ništa se ne promijeni. pitam učiteljicu da li je mama spomenula te poruke (možda je dao sestri da potpiše? susjedi? sve ranije im takve majmunarije padaju na um) - da, spomenula je.
i onda kada skupi dva puta za redom jedinicu iz zadaća (tri nenapisane), onda mama dolazi sva uspaničena i usplahirena jer njen sin neće imati peticu iz engleskog, iako su mu sve ostale ocjene dobre. a na tisuću mjesta jasno stoji zapisano u mojim kriterijima ocjenjivanja (koje smo baš zbog ovakvih situacija obavezni priložiti uz imenik, u razredu, na internet... da bi bili svima dostupni, i roditeljima se to naglašava puno puta u toku godine) kako je "redovito izvršavanje obaveza i pisanje domaćih zadaća jedan od elemenata koji bitno utječe na zaključnu ocjenu".
takvi roditelji stvaraju stres. grč u želucu zbog kojeg bih najradije pobjegla s informacija. jer ne žele surađivati s tobom kada pokušavaš nešto napraviti za njihovo dijete, a očekuju "kruha bez motike", tj. ocjenu bez truda.
sada, može to biti situacija s ocjenama. može to biti dijete koje ometa nastavu. može to biti dijete koje je nasilno... ali poanta je u tome da mi možemo samo biti jebena stranka sa svih strana. radiš s tim djetetom. vidiš da nešto ne valja. ne možeš mu pomoći sam. trpiš ti, trpi dijete, trpi cijeli razred. roditelj ne surađuje, nego tek kad finalni rezultat nije prema očekivanjima sjeda za vrat i pili ti živac. i onda odozgora u oblaku svjetlosti stiže inspekcija, kojoj je bitno samo da su svi papirići lijepo spajalicama zakačeni jedan za drugi. :agrh:
a opći stav javnosti je da ne radimo ništa, radno vrijeme nam je 4 sata dnevno i imamo 3 mjeseca godišnjeg. i glupi smo i nesposobni, jer da vrijedimo išta ne bismo bili u školi. vrlo motivirajuće. :bicedobro:
baš se pitam zašto sam ljuta. :misli:
"Madness in method, that's genius." F. Herbert
User avatar
ElliQuinn
Felis nebulosa
Posts: 5424
Joined: 18 Sep 2011, 11:56
Location: Na raskršću, upravo krećem u svim smjerovima.

11 Oct 2011, 12:45

MadnessInMethod » wrote:
glupi smo i nesposobni
Jeste. Da ste pametni i sposobni uspješno biste motivirali i prosvjetlili i problematičnu djecu i njihove roditelje. I radili biste volonterski, jer rad s djecom sam je po sebi najveća nagrada. :B
Light up, as if you have a choice.

Pričuvni moderator.
User avatar
MadnessInMethod
Posts: 422
Joined: 04 Oct 2011, 20:47
Location: through the looking glass

11 Oct 2011, 12:48

dimnjak » wrote:MadnessInMethod, nica i ja pokusavamo ukazati na jedan drugi problem koji, iskreno, mene vise ljuti nego tebe zlatanca i sunasca i njihovi roditelji. ne znam da li kuzis :)
kužim ja što vi hoćete reći.
a kužite li vi što ja hoću reći?
da, ima kolega kojima bih zabranila da se školi približe na sto metara. nisu za školu. ali većina ljudi koji rade tamo rade tamo zbog toga što im je stalo do te djece. i pokušavaju ih nešto naučiti. o predmetu koji predaju, o životu, o funkcioniranju u svijetu i društvu... a opstruiraju nas u tome sa svih strana.
s druge strane, kad god kola krenu nizbrdo, odmah se škola uzima kao glavni krivac.
evo, i vas dvije ste odmah pretpostavile da se s onim učenikom koji je napao drugoga nije radilo. da roditelj nije obaviješten. da je škola zakazala. da, moguće su i takve situacije gdje škola zakaže i ne odradi sve potrebno. ali zašto a priori krivnju odmah prebacujete na školu i ljude koji tamo rade? zašto niste prvo pomislile da su u školi napravili sve što su mogli i smjeli?
"Madness in method, that's genius." F. Herbert
Nica
Posts: 2189
Joined: 21 Sep 2011, 10:19

11 Oct 2011, 12:54

MadnessInMethod » wrote: ... ali poanta je u tome da mi možemo samo biti jebena stranka sa svih strana. radiš s tim djetetom. vidiš da nešto ne valja. ne možeš mu pomoći sam. trpiš ti, trpi dijete, trpi cijeli razred.
Koliko sam shvatila u kontaktu s profesorima moje djece, njima (vama) su prilično vezane ruke i zapravo je vrlo malo što sam profesor može i smije učiniti. Ispadne kao da su tu u službi polustatista koji treba napisati nešto na ploči, pregledati zadaću, dati ocjenu... a onaj odgojni dio iz naziva odgojno-obrazovna ustanova se izgubio negdje po putu. Da, roditelji su ti koji bi trebali odgajati djecu, ali što može profesor poduzeti ako vidi da se to ne čini?

Rečeno mi je da su propisi toliko ograničavajući da ponekad čak ne da ne smiju ništa poduzeti nego ne mogu ni roditeljima reći što bi trebali napraviti. Konkretan primjer: problematično dijete u razredu mog djeteta s kojim je nešto poduzeto i kojem se počelo pokušavati pomoći tek kad smo mi roditelji poslali hrpu pisama na tucet adresa. Tad smo saznali da profesori ta ista pisma tim istim adresama ne smiju slati, ali ni nama reći kome se obratiti i u kojem obliku. :confused:

Išli smo na blef skoro, kad već nikog nije briga za to jadno dijete, uključujući i roditelje, a sad već debelo trpe i naša djeca, nešto se moralo napraviti. :ne zna:

Tko piše te propise i na koga misle, na čiju dobrobit, dok sastavljaju te rečenice?
Groupie :cerek:
User avatar
dimnjak
Posts: 2430
Joined: 17 Sep 2011, 23:24

11 Oct 2011, 12:56

sta profesori ne mogu uputiti dijete skolskom spihologu?
skola ne moze pozvati CZSS ako za to ima osnova?
zar su propisi sklesani do te mjere?
mogu te prožvakati, al te moraju i ispljunuti
Nica
Posts: 2189
Joined: 21 Sep 2011, 10:19

11 Oct 2011, 12:59

MadnessInMethod » wrote: evo, i vas dvije ste odmah pretpostavile da se s onim učenikom koji je napao drugoga nije radilo. da roditelj nije obaviješten. da je škola zakazala. da, moguće su i takve situacije gdje škola zakaže i ne odradi sve potrebno. ali zašto a priori krivnju odmah prebacujete na školu i ljude koji tamo rade? zašto niste prvo pomislile da su u školi napravili sve što su mogli i smjeli?
Ali ja sam rekla da to što propisi nalažu očito nije dovoljno jer nasilje tu vjerojatno neće stati. Nije stalo do sada, nadajmo se da će ovo biti iznimka. I rekla sam da je cjelokupni sustav negdje zakazao, da je u prvom redu greška države od koje ti propisi dolaze. Tko sad ne čita s razumijevanjem? :rofl: :D

Sve što škola treba i može napraviti: pozvati roditelje, obavjestiti policiju, popričati s djecom i snziti ocjenu nije dovoljno ako znamo da se roditelji najvjerojatnije promjeniti neće, da će policija obaviti informativni razgovor i napisati zapisnik, a možda će i socijalna služba još jednom popričati s njima, i sniziti ocjenu. Dakle, s jedne strane nasilno dijete koje očito ima velike probleme jer inače ne bi bio takav, a s druge tri razgovora i manja ocjena. :confused:

Tko razuman misli da je to dovoljno?
Groupie :cerek:
User avatar
rh4ps0dy
Posts: 725
Joined: 17 Sep 2011, 23:11
Location: Podravina

11 Oct 2011, 13:20

dimnjak » wrote:sta profesori ne mogu uputiti dijete skolskom spihologu?
skola ne moze pozvati CZSS ako za to ima osnova?
zar su propisi sklesani do te mjere?
Psiholog ti se nasmije i veli da se za termin kod njega čeka mjesecima. CZSS ti nasmije i pita kaj bi mi htjeli. Konkretnije, sumnja se na zlostavljanje u obitelji, CZZS ispita i kaže da hoće pažnje i da izmišlja. Kasnije se pokaže suprotno. CZSSu se prijavi zanemarivanje djeteta, jako loša higijena, oni dođu doma, pregledaju i vele da što mi u školi hoćemo, da je to jako topla obitelj i da se mama brine za djecu. I onda nas još mama nariba kaj imamo protiv nje. Dijete crta nezamislivo jezive crteže, ponavlja se priča o slanju CZSSa doma, opet viču na nas da dijete zna samo cijepati drva i pristojno se ponaša, da kaj mi hoćemo.

Još?
User avatar
dimnjak
Posts: 2430
Joined: 17 Sep 2011, 23:24

11 Oct 2011, 13:26

i onda se vratimo na ono od nice "tko je ovdje lud". nas sustav.

jer meni se cini da se djeci zeli samo deklaratorno pomoci, ali kad im zaista treba pomoci, svi odmahuju ili peru ruke.
pri tome mislim na istance vise od same skole.
mogu te prožvakati, al te moraju i ispljunuti
User avatar
rh4ps0dy
Posts: 725
Joined: 17 Sep 2011, 23:11
Location: Podravina

11 Oct 2011, 16:24

Znam. :( Mi smo u školi u više navrata lomili kičmu da bismo pomogli toj djeci, kolegice su se i svađale i hodale na sud... I onda opet - smijeh. Patronizirajući. "Pa kaj stvarno mislite da im možete pomoći?"

Ne kažem da je ijedna strana potpuno oprana od krivnje, ali je indikativno da takvi slučajevi uvijek zapnu na istoj stepenici.
Post Reply