Uopće ne želim umanjiti nepravdu i bol koja je nanešena tvom djetetu, stoga te molim da ovo ne shvatiš tako. Ajmo reći da su više-manja sva djeca u prvom razredu zbunjena i nesigurna, nepoznat im je sistem, nepoznati su im ljudi, ne znaju što se točno od njih očekuje i što i kako bi oni sad trebali. Utoliko je donekle "normalno", zapravo bi točnije bilo očekivano, da ponekad poneko dijete ima neprimjerenu reakciju, ali one se nikako i nipošto ne smiju ignorirati.baja » wrote:
moja, plaha, bajica je popušila šamar od kolegice iz razreda, odmah drugi dan škole
kasnije sam imala priliku čuti da je mala kolegica poznata još iz vrtića kao divlja i neobuzdana
sad me zanima da li će se sve svesti na kažnjavanje (jer je kaznu dobila od učiteljice, i poruku roditeljima) bez da se itko zapita zbog čega je dijete takvo i kako mu se može pomoći
Smatram da bi sva djeca u prvom razredu trebala raditi s dječjim psihologom, kroz igru i zabavu. Dva sata tjedno bi cijeli razred trebao imati grupnu "seansu" barem u početku, dok se ne naviknu, na kojoj bi ih se pitalo i slušalo, na kojoj bi oni "vodili glavnu riječ" u smislu da izražavaju želje i misli i da se to uvaži (onako i onoliko kako i koliko se može). Djeca bi čula drugu djecu, shvatili da nisu sami i da se i drugi osjećaju jednako prestrašeno i čudno i da je to sasvim u redu, da o tome mogu pričati.